What happened!?

2010-09-27 / 03:50:30
Da e de mandag...o har sitter ja hemma. Skicka min alskade fru o jobba pa morgonen, tur att hon behover pengar o ja behovde sova.

Helgen har vart sjukt kul...som vanligt nu nar Jennie e har o de e sommaaar! I lordags gick vi till Clock for o stalka Adam...HA! Jag hade ratt...han e kar i mig, otur va dock att han dejtar nagon, o de va hennes typ fest som vi kanske forstorde lite. Tough luck. Haha looove it! Han bara stirra pa mig...o ja bara stirra pa han.

Sen gick vi vidare till Sheaf igen o tappa de ett tag, tills dom stangde...tog bussen til the X, men de va sa javla kallt sa vi akte hem.

Igar va de shopping pa schemat o sen BBQ i Bondi for en pa mitt jobb som fyllde ar. Saaa himla braaa,  jatte mysigt tills de igen blev for kallt, da akte vi till Bondi Beach Road, spela biljard o sen sen sa akte vi inte hem...

I ovrigt har ja shoppat for hundra talls dollar denna helg, massa nya skor o klanningar o grejer. Mar sa himla bra just nu...e redo for en grym sommar me min fru.

Julius har fortf inte hort av sig, sa har bestammt mig att latsas som ja aldrig traffat han. Vill han nagot nar han kommer tbax sa  e ju de jatte bra men om inte sa orkar ja inte bli besviken igen.

Nuu kooooor vi!!!!

Bootcamp...heheh
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: