Unexpected things

2010-11-24 / 06:23:02
Okej da va de ett tag sen igen.

Helgen gick som pa rals...fodelsedag vid IVY pool bar i fredas...dar sprang ja pa en kille ja trafat o pratat me ett par ggr innan. Idag ska jag pa varan 4de dejt...sen i lordags =)

Denna kille paminner min jatte mycke om gamla M, och jaha idag nar ja logga in pa fb sa hade jag ett meddelande fran han...nagot ja inte haft nansin under hela tiden ja vart borta. Sjukt.

Annars gjorde vi inte sa mycke i helgen, forutom stranden. O vecko dagarna e den anrda lik. Jobbar pa MPB igen vilket e skont, forutom att typ alla e nya, vilket suger.

Igar va ja o James som min nya man heter o at pa den basta sushi resturangen i Sydney, Sake. Sa javla gott. En tjej som satt i narheten av oss, ursackta sig o ville veta om de va varan 3dje dejt, vilket de va, o sa att vi sag sa kara ut att hon ville stoppa oss i en flaska haha.

Jaja, vi far se va som hander me han. Tar en da i taget, hander de sa gor de, annars har vi jakligt trevligt ihop bara.

Pa freda flyttar vi!!!!!!!!!!!!!!! De e de enda som raknas, sa bli IKEA pa sondag o handla svenskt, YES YES YES.

Min nya adress e:

Josefin Capllonch
42 / 6-14 Oxford St
Darlinghurst, 2010, NSW

Och ja, nu har ja kontrakt i ett ar, sa blir ingen andring pa de =)

De gar bra nu

X
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: