10

2010-12-06 / 03:40:13
Jaja, jag vet...ja skriver inte ofta, men ja har ingen tid. Knappt tid over for o ga pa toan, ata eller andas. Men jag alskar livet. De ska ni iaf veta.

Nummer 10...e antalet dejter ja o james vart pa. =) De har vall inte hant pa ett par ar...tycker om han mer o mer faktiskt. Sa underbar e han! Han behandlar mig som en prinsessa (oppnar till o me bil dorren for mig, varje gang).

Helgen va hektisk aven om ja va ledig. Lordan va ja o James i stan o shoppa o luncha, pa kvallen va de Laurse 22 fest pa ett jatte mysigt stalle. Sedan sa blev de en eller 2 jager bombs for mycke, ja o Jennie gick t The Club, IVY o hamna t sist pa kines kvall pa MPB. dar va vi fastklistrade vi strip stangen...sa ga tbax t jobbet kanske man ska undvika haha. Ne, min chef ville senast i natt att ja skulle komma over...men nej nej nej. Jag tanker inte gora nagot for o forstora de ja har me James, forsta gange de kanske kan leda nan vart. Den som lever far se =)

Planerar varan inflyttnings fest for fullt. Kommer bli sa sjukt bra! Kommer gora lagenheten till ett Candy Land. Har kopt flera hundra polka grisar, o ah sjuuukt mycke godis o jul dekorationer. Jul gran har vi me kopt =D

Igar kom James o vi dela pa en julmust!!!! o lyssna jul musik o hade jatte trevligt. JULMUST, forsta gangen pa 3 ar. Ojojoj va gott de va.

Nasta lordag har vi jul bak, ska gora lussekatter, pepparkakor...o bygga mig ett pepparkakshus. De e mycke roligare an att ga ut kan ja ju lova.

Vantar me spanning pa paket fran familjen hemma... alltid lika kul!

Oj idag ska ja ga i skolan. Sug pa den...fy fan.... inget MPB denna veckan me andra ord.

Jaha ja... de hander massa, far bli battre pa o skriva.

Imon, ska ja kopa en Iphone 4. Da ska ja bli battre pa komunikation =)

yeyyyhhh

Ne, hem hem hem o duscha o sen t skolan.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: