De va en gang...

2010-11-13 / 10:13:17
Hej hej pa er.

For tillfallet sa orkar ja inte blogg som ni kanske markt. Men ja ska bli battre sa fort laget blir stabilare.

Good things r coming.

Igar va vi pa Ryans som e varat fredas stalle. Basta stallet som finns. Ja o J o Jess o Steve. Borja pa MPB o saknar jatte mycke o jobba dar ju. Ska inte klaga nar ja kan borja igen...e ju sa uttrakad pa eftermiddagarna. Massa problem o strul me min skol javel... men ah foresten...

Sa ja att ja fatt mitt visum ?! 2 ar till e ja kvar har...minst! Blir nog kvar forallti, de hoppas ja alla forstar. Men i slutet av Juli kommer ja t Sweeedeeeen! Fy fan va ja langtar, ska boka i januare sa tar de da. Men ah langtar sjukt mycke. Tanker pa de hela tiden =) mmm svensk mat, ge mig!!! O traffamin syster, o barnen o Leene o Hanna o gud ja vill aka nu!!! Maste ni ha de kallt !

Vi har 35 grader o sol.

Sa nu ska ja plugga turism. Intressant, far se om ja orkar 2 jobb o plugg, antagligen inte, men tar allt som de kommer.

Nu bor vi pa hostel me haha i ett bordell omrade. Sjukt akligt, men va fan vi har varandra sa de gor inte sa mycke. Vi har kollat pa typ 10 lagenhter i veckan sa nasta vecka borde laget va annorlunda.

Har 3 flytt kartonger me grejer som vi har i forradet pa jobet, sa de e redan for sent lixom, ja kan aldrig aka hem igen helt enkelt.

Pa kill fronten e de som vanligt. Ja e fortf kar i Adam men han aker om 2 veckor o vi har lagt allt pa is tills han kommer tbx. Ska skriva ett kort till han o ge han pa manda da de e hans sista bc pass. Annars har ja traffat 2 andra killar, men bada har flickvan. Ser ni monstret ?! Killarna ja attraherar e bara svin helt enkelt. Men igar natt hade ja den basta sexuella uplevelsen ja haft i heeeela mitt liv. Nagot jag inte trodde kunde handa mig, de va sa sjukt sa ja trodde ja va i en drom. Fan ribban e satt hogt for framtida man  kan ja ju lova.

Jennie e o ater midda me Dj Luke. Ja skulle akt t Newtown o mott upp folk fran jobbet, men ja fasta har nu sa gar o traffar upp henne om en stund oso blire la party alá the J way. Antagligen The Club dar Luke spelar, grymt bra stalle!

De e vall de, pa manda far ja svar pa de mesta. Ska bli skont, nar dessa problem e ur varlden. Nu mar ja iaf bra, forra helgen va som o leva i ett svartmoln o ja gjorde ingenting forutom o kolla pa 10 avsnitt av entourage haha.

Jennie e bast =)

Tank att om 8 manader far ja traffa min mammi igen. Kan inte sluta tanka pa de. Fa va me min mamma, ga ut o fika, ata mat o gora massa grejer . Ja saknar henne sa ja far tarar i ogonen. mmmm mammas mat!!! Juli, juli, juli!!!

Har nat min mal vikt me ...55 kg!!! Nu har ja ju gjort detta till en livstil ist for en diet. Ja ater nyttigt, tranar min BC 2. 3 ggr i veckan o springer me Laure o vi gor varan egna BC 2-3 ggr i veckan. Sa minst 5 dagar traning, ja unar mig saker pa helgerna, men har ingen angest over de. Jag alskar att jag har kommit sa har langt att ja faktiskt lyckats forandra sattet ja lever pa till en stil som ja mar bra med. Jag alskar min kropp!!! haha men...ja ska ga ner lite till...o fa fram mina rutor lite mer...deffa. Men ah nar vi flyttat in i varan lagenhet sa man kan laga mat o sant ni vet.

De va den boken de, nu ska ja la fixa haret o sen ska vi ut o dansa ;)

Lots of love !


My new home =) Sydney baby!!!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: