Hemlos o laglos...

2010-10-29 / 23:45:16
Hej hallo da va de en vecka till som hade gatt. Gar tiden mojligtvis annu fortare nu ? Ja det kanns sa iaf.

Nu e de 6 dagar kvar till mitt visum gar ut...och min skola har inte accepterat min ansokan annu.

Tick, tack... Men ja litar pa min agent, han e bra han, han har losningar till allt sa oro er inte for mig, an kommer ja inte hem pa ett bra tag.

Sen sa e  de 9 dagar till varat kontrakt pa lagenheten gar ut...o hade vi hittat en ny annu ? Ne...inte de heller. Men vi ska kolla imon, sa oro er inte for mig...an e jag inte hemlos!

I veckan har ja jobbat for mycke i mitt tycke. Men ja ska inte klaga, nu ska ja inte jobba bar pa hela november...avslutar starkt me ett pass 11am till 11pm pa tis da e de Melbourne Cup day vilket e den dan vi har mest o gora pa hela aret. Ska dock vara "promo girl" me min kara van Laure som ja fick valja sjalv sa bara servera o florta...de kan ja klara av!

Har aven vart pa dejt me Adam...ja o de gick battre an ja nansin kunde tanka mig. Ojojoj...ja e jatte kar i han. Men han aker om 3 veckor...men tills dess ska vi minsan ha kul...

Sedan efter o ha raknat sa har ja 5 andra killar pa ko...

De racker o blir over haha.

Ne nu e de lorda o ja har vart uppe sen 7...nu e den 9 o ja ska ut o springa o sen maste ja ga o hitta o kopa halloween kostym till i kvall.

Yeyyy

C ya later loves once!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: