Lagenhet!

2010-11-15 / 07:29:02
Yes, yes, yes!!! Vi har fatt en lagenhet, en 1a, me kok o vardas rum o sovrum o en liten balkong. Basta laget vi kunde onskat, precis i borjan pa Oxford st vilket betyder att de bara kommer ta ca 10 min o promenera t jobbet. Oh ska bli sjukt kul pa Mardi Gras nasta ar, for de e typ omojligt o se nagot fran marken...men vi har balkong o se fran!!!  Yeeyyyhh!

Snart kan vissa systror borja skicka hit paket =) 1 ars kontrakt sa de e bara o skicka pa...haha

Ja da va de lost, flyttar inte in forren om 10 dar men de e ju ingenting.

Annars os regnar de, men ja gick pa BC enda, for o saga hej da till Adam, va mysigt for va ingen pa tidiga passet sa va ensama i typ 30 min o gick o drack kafe o prata. Han e underbar...ska halla kontakten me han o sen kommer de ga jatte fort sa e han tbax o da e han min min min!

Annars har de vart en action fylld helg. Va bara ute o at midda i lordas vilket va skont, kom upp tidigt igar o gick ut o sprang. Sedan blev de bloody marys pa Dolphin me Parker. Spela Kings Cup o blev en anning fulla...akte ut till Bondi. Dar traffa vi upp folk fran jobbet o sen blev de hem till ...min chef igen...3dje gangen, han e en bra chef han haha

Fy fan va de inte e kul o ga upp 4.30 nar man har vart ute haha...men de va de vart.

Nu har ja vart o skrivit pa kontrakt, laddat pa min mobil me flera miljoner for ja inte trodde de funka forsta gangen...ja vet, smart tjej. Nu ska ja nog byta om t pjs o ligga i sangen resten av dan o glo pa film. Fy va ja langtar t ja kan borja pa MPB igen...

Sa e de me de....

Ciao
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: