Update

2010-10-23 / 10:51:54
Ame de va ju fan 2 veckor sen ja skrev typ...tiden rinner bort fran mig, ja fattar ingenting juh!

Kan upptadera lite for nu nar ja har 5 min over innan man ska borja pensla pa ett ansikte o satta pa klackarna o an en gang ga ut =)

De e vall som vanligt antar ja, jobbar mina jobb under veckan tranar en javla massa...bootcamp o springer dom dagarna som de inte e. 2 dgar vila har ja dock i veckan for mitt kna har borjat ge upp...snart kanske ja inte kan trana alls, men far ga o lata en speciallist utala sig om de. Kan inte sluta trana dock, nu e ja i battre form an nansin o mar jatte bra!

Ansokt till skola o i veckan ska ja la ansoka om visumet...maste bara bli antagen forst haha men de blir jag. Sa da far ja inte jobba lagligt i hela november for skolan borjar i dec, sa kommer ha hur mycke tid som helst i november till o reda upp allt annat. Ska ju flytta osant nu om 2 veckor...mer om de nasta gang kanske da mer e bestammt.

Kill fronten...tro de eller ej, men jag e fortf jatte kar i min BC tranare Adam. I mandas hade vi "deep talk" o ja vet nu att han vill ha mig me...problemet e att han traffar nagon, o han ska aka i vag i 3 man om 1 manad. Sa eftersom han nu dumpar henne for o aka sa ska vi borja traffas sa fort han kommer hem...om ja inte har nan annan, vi far vall se de da, men de e planen iaf =)

Ja annars sa va de forsta strand dagen ida, va pa Bondi 1 h o har nu massa farg, kanns braaa...

Jag o jennie har de bast ihop. Allt e underbart med henne har, precis som ja visste att de skulle va =)


Igar traffavi en as bra DJ o nu ska vi ga pa en jatte bra klub dar han spelar oso runt t alla andra stallen vi allti gar till o a ni vet hur de eee

Love!

Bloody Marys pa sondagar e de basta!



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: