Shit, fuck, shiiit!

2010-10-07 / 10:42:33
Nej nej nej...ja mejla kara adam i helgen nar ja va jatte full. Trodde de va raderat, men de va d ju inte...o ja va pa BC 2 ggr igar...o trodde han itne hade last va ja skrev...Oh shiiit. Ni vill itne ens veta va de mejlet inneholl iaf.

Nar ja e full haller ja mej numera borta fran internet!

Aja, skit samma, man lever bara en gang.

Annars tranar ja som fan. Fast inte ida for ja har jobbat i 11 h...sa nu ska ja bara hem o laga mat till mig o min fru sen sovaaa. Imon e de 11h igen o sen e de helg o shopping for varenda krona, kopte inget nytt alls forra veckan o de e katastroff.

Oh herregud, e sjukt nervos. Imon kommer Julius hem igen...oso ska ja o J ut me hans basta van pa kvallen. Tank om han inte ringer... Fast de e de. Ja tror inte han gor de, sa forvantar mig absolut ingenting.

Foresten vet ja inte ens om ja vill ha han langre...


Pa tisdag galler de...The interview of my life...hall alla tumamr ni kan for mig, for gar detta vagen kan de va borjan pa resten av mitt liv. Men de aterstar o se, sa skit samaaa

M A T!

Love u
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: