Longweekend!

2010-06-11 / 05:24:35
Hej o haaa...fan va de lat bra utan...a...eh, skit samma.

E pa de alskade biblioteket. Gratis internet, ja tack. Men ska skaffa stick sa fort ja flyttat, men har e vi ju 12ar efter Swe o man maste fortf betala / MB ist for en summa o kora hur mycke man vill. Javla Aussie! Forovrigt luktar folk pa biblan bajs o e akliga. Ragg potential 0.01. (Sag en het kille har senast)

Har mardrommar om att lamna mitt alskade Sydney om 5 man, har ju redan vart i har sa lange o nu e de bara samma tid o sen e visumet over, allt bara over lixom...men jag antar att de e dags o ga vidare kanske. Har dock bestammt mig t 80% o flytta hit o plugga om de ska goras. Sydney kanns verkligen som min hemstad...heeemstad, hur fan ska ja kunna lamna?!

Blir nog inte mycker mer internet i de narmsta dagarna. Imon jobbar ja fran 8 pa morgonen till 2 nasta morgon. Sedan har ja faktiskt tatt ledigt pa sondag eftersom de ar longweeken har, for de e drottningensfodelsedag typ...sist va vi lediga for nagot krig som va for ca 720 ar sen eller natt...Aussies e inte kloka, men ja klagar inte. 2 dagar ledigt, for forsta gangen pa 2 manader. Kanner att de e valbehovligt. Blir en rejal utgang me Maria o alla ja kan tanka mig e intresserade av att ses nar ja faktiskt e ledig.

Igar va ja o Shrek o kaka Thai, sedan gick vi t Chinatown och at bada en o tva bakelser...sedan va ja sa fet sa ja kunde inte ens ga hem utan fick ta bussen, dock skulle ja la fan gatt nar ja atit sa javla mycke.

Annu en gang har ja tappat de pa o ata gott folk, surprissssseeeee!!!! Fan sa fet sa ja mar illa av min spegelbild. Helt seriost. Pa onsda ska ja borja banta. =) Pa riktigt faktiskt, helt sakert, ja lovar.

Jaha ja, som vanligt en freda som denna onskar vi manga heta killar pa KP...som sagt tiden rinner ivag, ja behover hitta min man nuuu. Kora en Anneli o leva lycklig i alla mina dar!

Ne, nu far de va nog!

X

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: