De går framåt

2008-12-17 / 10:50:18

Måndag, tisdag, onsdag...

Japp, mid-week då, nu e de bara jobb imon sen e de ledighet freda och lördag, jobb igen söndag vilket inte gör så mycke för de e mer pengar än vanligt!

Idag gick jobbet ovanligt fort faktiskt, och efter de va de handla lite mat, sen fastna man här vid datan som vanligt. Jaja vad ska man göra, pratat me min man lite i telefonen på lördag ska vi på hans bästa tjej kompis avskeds fest, kan bli kul får ta det lugnt bara eftersom de e jobb på söndag, palla jobba bakis.
Bakis e något jag blir väldigt mycke här, de e inte okej...jag börjar bli gammal helt enkelt.
 
Imon e de jobb 1 - 6, sedan ska jag la handla en julklapp till lilla Jennie, och något litet mer till D, kanske fixa naglarna om jag hinner, har nämligen en Brazilian bokad 7.20 så har lite tid att döda.

- Josie


Ds pappa, mamma och syster Carly


Carly å Josie


Ryan, Pappa Mark och lilla Dale...


Kommentarer!
Postat av: Bloggdesigner!

härligt att du är med och tävlar :)

Kommenterat - 2008-12-17 / 13:13:57  | URL - http://bloggdesigner.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: